Флагман серед кросоверів Mercedes-Benz продовжує нарощувати свої сили – новий Mercedes-AMG GLS 63 набуває ще більшої потужності та ще виразніше промовляє про свою наполегливість.
Ігор ГОРДІЄНКО
"Солідний, спортивний, динамічний – цей найбільший серед позашляховиків автомобіль, презентований у Лос-Анджелесі в 2019 році, очікується у продажу в «Автомобільному Домі Україна» на початку 2020 року".
Більше емоцій
Екстер’єр автомобіля відразу свідчить про те, що це Mercedes-Benz – він виконаний у стилістиці, притаманній сучасним моделям зіркового бренда. Проте, зберігаючи впізнаваність, характерну для автомобілів останніх поколінь, він водночас дуже промовисто проявляє свою непересічну вдачу. Дещо видовжені фари з оптикою MULTIBEAM, яка входить до стандартної комплектації, нагадують зосереджено примружені очі й надають «обличчю» автомобіля рішучого виразу. Масивний бампер та збільшені повітрозабірники додають агресивності та ніби натякають на те, що перешкоди на дорозі Mercedes-AMG GLS 63 долатиме з напором відмінно натренованого бульдога. Силу й міць нової моделі підкреслює спеціальна решітка радіатора, яка стала візитівкою заряджених «шістдесят третіх». Її вертикальні хромовані ламелі відсилають до решітки, яку було використано в дизайні AMG GT-R, нагадуючи про те, як вправно тюнінгове ательє вміє передавати хижу спритність у спадок наступним моделям. Під виразними колісними арками можуть розташуватися 21-дюймові диски (в базовій комплектації) або 23-дюймові (опційно). Ззаду автомобіль вирізняють характерні для AMG чотири патрубки вихлопної труби.
Більше комфорту
До стандартного облаштування салону входить фірмове триспицеве кермо AMG Performance з алюмінієвими підкермовими пелюстками. Спортивні сидіння першого ряду мають посилену бокову підтримку. Комфорт забезпечено й пасажирам двох задніх рядів (за бажанням замовника автомобіль може бути шести- або семимісним) – у салоні найбільшого з кросоверів є вдосталь місця, аби вільно розташуватися. Завдяки пакету Executive комфортабельність поїздок на задньому сидінні стає максимальною: для пасажирів встановлюють 7-дюймовий планшет, бездротову зарядну панель, а також сидіння з підігрівом, охолодженням і функцією масажу.
Панелі приладів з інформаційно-розважальною системою стають повністю цифровими – це два великі 12,3-дюймові сенсорні екрани. Керувати ними можна за допомогою сенсорної панелі, сенсорних кнопок управління на кермі, за допомогою голосових команд, а також жестів.
Водієві доступні всі діджитал-новинки та напівавтономні системи водіння, вже представлені на автомобілях Е- та S-класів. Крім усіх інших новітніх допоміжних рішень, до медіасистеми MBUX додано функції бортової телеметрії AMG Track Pace. Цей цифровий застосунок призначений для амбіційних гонщиків AMG, які прагнуть аналізувати та покращувати свої результати й ділитися досвідом з друзями.
Більше потужності
Найголовніша з новацій, яка відрізняє нове покоління Mercedes-AMG GLS 63 від попереднього, ховається під капотом. На зміну 5,5-літровому V8 з подвійним турбонаддувом приходить 4-літровий двигун останньої розробки. Попри менший об’єм він спроможний видавати навіть більшу потужність.
Недаремно Крістіан Ендерле, керівник відділу розробки двигунів і силових агрегатів Mercedes-AMG, презентував цю конструкцію в такий спосіб: «З новим 4-літровим двигуном AMG V8 biturbo ми представляємо дивовижний та потужний двигун спортивного автомобіля, який досягає нового рівня ефективності завдяки численним удосконаленням».
4-літровий V8 на Mercedes-AMG GLS 63 має потужність 603 к. с. і 850 Нм крутного моменту. В діапазоні низького навантаження AMG Cylinder Management вимикає половину циліндрів, що додатково сприяє економії пального.
У тандемі з «вісімкою» працює автоматична коробка AMG SPEEDSHIFT TCT 9. Найкраще розподілення крутного моменту розраховується залежно від ситуації водіння та запиту водія. Інтелектуальна система в кожний потрібний момент приймає рішення про перехід із заднього на передній привод чи навпаки.
Тобіас МОЕРС, генеральний директор Mercedes-AMG GmbH
З новим GLS 63 ми пропонуємо автомобіль тим клієнтам, які не згодні на компроміси, коли йдеться про універсальність, місткість і доведення своїх переваг без жодних зусиль. Ми підвищили ефективність трансмісії, поєднавши її зі стартер-генератором EQ Boost та 48-вольтовою електричною системою. Це робить наш GLS 63 таким самим ідеальним компаньйоном для великих відстаней, як і S-клас. При цьому він упевнено долає бездоріжжя і вміщує до семи пасажирів.
…І ще більше потужності!
AMG V8 biturbo вперше поєднується з гібридною системою стартер-генератора EQ Boost, уже знайомою за «молодшими» двигунами. Електродвигун, спроможний розвивати додаткові 22 к. с., виконує кілька функцій. Завдяки цьому відбувається більш плавний запуск двигуна. Крім того, стартер-генератор під час гальмування (за цей процес, до речі, відповідають посилені гальма AMG) може працювати в режимі рекуперації енергії та заряджати бортову акумуляторну батарею. Цей енергетичний запас використовується під час розгону автомобіля.
Стартовий ривок до «сотні» в семимісного гіганта триває лише 4,2 секунди. Традиційно швидкість кросовера обмежена 250 кілометрами на годину, але пакет AMG Driver може підвищити цю позначку до 280.
Більше стійкості
Штатно автомобілі оснащені пневматичною підвіскою AMG Ride Control+. У спортивному режимі, за швидкості 120 км/год., вона може знижувати кузов на 10 мм або ж піднімати його на 55 мм, коли автомобіль у режимах Trail і Sand долає бездоріжжя. Опційна система AMG Active Ride Control доповнена активними стабілізаторами поперечної стійкості – електромеханіка, яка живиться від 48-вольтової мережі, дає змогу протидіяти нахилам. Габаритний, солідний і потужний, автомобіль рухатиметься плавно, з балетною грацією.