Кожен прихильник позашляхових автомобілів Mercedes-Benz знає: хоч би де зустрічалась у модельному ряді Mercedes літера G, у ній завжди схована золота генетика Gelandewagen – безстрашність перед перешкодами, надзвичайна надійність і потужність. Приплюсуємо до цього міксу щосекундний комфорт у керуванні, розкіш внутрішнього оздоблення та вишуканий стиль у кожній деталі. І наостанок додамо кілька справді пекучих спецій від AMG. Сенсація готова! Mercedes-AMG GLE 63 S виходить у світ.
Вікторія ЦАХЛО
Бренд оголосив старт продажу новинки в третьому кварталі 2020 року – час швидкоплинний, тож уже можна починати планувати wish list. Адже мрія, до якої намічено шлях, або хоча б перші кроки на цьому шляху, стає ціллю, отримує дух і силу. Дух і силу AMG.
Заокеанський гість
Уперше нову генерацію SUV показали у США – на автосалоні в Лос-Анджелесі Mercedes-AMG GLE 63 S наробив галасу. Ще б пак! Цей автомобіль експерти світового авторинку вважали чи не найочікуванішою прем’єрою 2019 року: найпотужніший, найшвидший, найвишуканіший, найтехнологічніший… Правду кажучи, американський ринок прекрасно пасує такому стилю життя – менше лімітів, більше челенджів.
Нове покоління GLE 63 S отримало оновлений двигун V8 4.0 – на відміну від колишніх 5.5-літрових «вісімок», цей агрегат має більш компактну конструкцію з великою часткою використання легкосплавних матеріалів і систему часткового відключення циліндрів з метою економії в «лояльному» режимі руху. Щоправда, уявити цей автомобіль неспішним дуже непросто: літера S у його імені обіцяє багато гарячих моментів! А інженери готові виконати кожну з цих обіцянок.
Найцікавіше в AMG – технології. Двигун Mercedes-AMG GLE 63 S обладнали додатковим стартер-генератором EQ Boost, що виконує роль гібридної складової в силовій установці новинки. EQ Boost відповідає за плавний запуск двигуна, рекуперацію енергії, а також здатний на короткий проміжок «дострелити» основному бензиновому двигуну додаткову потужність. Базові можливості GLE 63 S становлять 612 к. с. і 850 Нм крутного моменту – це вже досить поважні показники, але електромотор EQ Boost додає до них іще 22 к. с. і 250 Нм.
На трасах і на бездоріжжі
Спортивність Mercedes-AMG GLE 63 S – це не просто слова офіційних заяв на паперах із логотипами. Це доведені цифри та встановлені ліміти. Перші «шпигунські» фото новинки в камуфляжних стикерах з’явились у мережі, коли Mercedes-AMG GLE 63 S проходив випробування на трасі Нюрбургрингу – славетна кільцева траса стала своєрідним еталоном для амбіційних спортивних моделей усіх провідних європейських автовиробників.
Навіть після офіційної прем’єри в Лос-Анджелесі перед публікою не розкрили всіх технічних відомостей. Проте завдяки тестам на Нюрбургрингу вже відомо, що на стандартний розгін до 100 кілометрів на годину в Mercedes-AMG GLE 63 S іде 3,8 секунди – це рекордні показники для преміальних автомобілів класу SUV із приблизно аналогічними показниками. За вимогами безпеки для автомобілів, омологованих для автошляхів загального користування, максимальна швидкість штучно обмежена на позначці 280 км/год.
Реалізувати таку потужність довірено 9-ступеневій автоматичній трансмісії, що працює з системою повного привода 4MATIC+. Може передавати до 100 % моменту на задні колеса або рівномірно розподіляти тягу між двома осями залежно від режиму руху та дорожньої обстановки.
Новий SUV отримав у список стандартного обладнання пневмопідвіску з електромеханічними стабілізаторами й амортизаторами, що мають різні режими налаштувань. Завдяки великому діапазону можливостей підвіски GLE 63 S отримав змінний кліренс, що убезпечує рух у складних позашляхових умовах, а також режими Trial та Sand, призначені для особливих випадків. Серед інтелектуальних можливостей новинки – автоматичне зменшення дорожнього просвіту в режимі «Комфорт» на швидкостях, які перевищують 120 км/год., що знижує центр ваги та покращує аеродинамічні показники автомобіля. А от у спортивних режимах «Спорт» і «Спорт+» Mercedes-AMG GLE 63 S «присідає», тільки-но рушивши з місця.
Вважаєте, що, маючи такі технічні характеристики й потенціал, Mercedes-AMG GLE 63 S потрапив до об’єктивів фотографів-шпигунів випадково? О, ні! Скоріше, це дефіле стало дуже вдалим передпрем’єрним розігрівом та ще однією «поштівкою щастя» для конкурентів.
Змінюватись і так тримати
Ключові риси дизайну новинки тримали у суворій таємниці до самісінької прем’єри. Зовнішність усіх побратимів клану AMG має певний спільний займенник: їм усім притаманна спортивність і маскулінність. Емоційний і елегантний, такий, що має свою індивідуальність і водночас є відданим традиціям бренда, – саме цим потішить прихильників новий Mercedes-AMG GLE 63 S. Актуальне покоління можна впізнати за специфічною радіаторною решіткою та сріблястим оздобленням переднього бампера. І за силою, що ховається у кожному дизайнерському рішенні цього автомобіля.
Традиційно AMG-версія отримає колісні диски зміненого дизайну та цілу низку характерних рис екстер’єру: подвійні накладки на труби вихлопу у формі трапецій, сріблястий задній дифузор, задній бампер із вентиляційними отворами для гальм… До речі, любителі промовистих деталей зможуть потішитись опцією отримати гальмівні супорти червоного кольору – дрібниць для стилістів AMG не існує!
У єдиній стилістиці
Тема «я – обраний» плавно переходить до інтер’єру новинки. Про спортивність моделі стримано, проте без права на сумніви нагадують алюмінієві накладки. Дизайнери дотримуються чорно-сріблястої гами в усьому – чи то перфоровані педалі, чи анатомічні крісла для водія та переднього пасажира. «Фірмовий підпис» дизайнерів AMG помітний і в зрізаному овалі керма з логотипом бренда на алюмінієвій плашці. До речі, шкіра в оздобленні керма – двох видів, аби справжній прихильник міг упізнати свою машину навіть із зав’язаними очима.
Складні технології – просте управління
Інтуїтивність спілкування водія зі своїм автомобілем підтримується та підсилюється також можливостями бортової системи MBUX. Вона підносить рівень комунікації з автомобілем на новий рівень, дозволяючи керувати різними функціями не тільки за допомогою сенсорного екрана та голосових команд, а навіть жестикуляції. Завдяки штучному інтелекту система підлаштовується під уподобання водія, стандартний набір його запитів та звичні фрази – з часом автомобіль перетворюється на слухняного асистента, який розуміє власника буквально з півслова.