Забути про відколи назавжди

Нанесення захисної плівки на автомобіль стає дедалі популярнішою послугою.
Які нюанси необхідно врахувати – роз’яснює спеціаліст.

Роман КОСЯК

в.о. майстра дільниці

Антигравійну плівку можна наносити не лише на нові автомобілі з салону, а й на ті, що були у використанні, – після миття та полірування.

Яким буває захист?

Зазвичай на кузови автомобілів наносять вінілову або антигравійну плівку. Між ними є суттєва відмінність. Перша має чималу популярність – однак захисту вона практично не дає. Після потрапляння в автомобіль гравію на кузові залишаються відколи та вм’ятини. Крім того, будучи дуже тонкою, плівка швидко зношується, рветься та вигорає під дією ультрафіолету. За 2–3 роки на автомобілі залишається тільки шар клею, який можна зняти лише спецзасобами.

Тому в «Автомобільному Домі Україна» віддають перевагу надійній поліуретановій антигравійній плівці. Її іноді навіть називають «броньованою». І хоча вона не зможе протистояти ударам гострих предметів, усе-таки захистить від численних неприємностей, серед яких подряпини після мийки, матування поверхні дорожнім пилом і сліди гравію.

Плівка може бути прозорою глянцевою, прозорою матовою або чорною глянцевою – а за бажанням можна замовити й кольорову або з різноманітними мультиефектами (карбон, візерунки тощо), яку використовують, як правило, для створення ексклюзивного дизайну спортивних автомобілів.

Чим зумовлений вибір?

Наші фахівці використовують для захисту кузова антигравійні плівки преміум-класу всесвітньо відомої компанії STEK. Це продиктовано унікальними властивостями матеріалу, серед яких:

  • Ідеальна товщина у 200 мкм для створення додаткового захисту за умови дотримання всіх визначених технологією етапів нанесення.
  • Оптимальні амортизаційні якості, які досягаються за рахунок еластичності плівки та клейового шару.
  • Гідрофобність – спроможність буквально відштовхувати краплі та бруд.
  • Хімічна стійкість до агресивних речовин – таких як засоби для миття на автомийках і пташиний послід.
  • Резистивність – маленькі подряпини та отвори з часом затягуються та згладжуються під дією температури.
  • Стійкість – згодом плівка не жовтішає і не стає тьмяною.

Чому потрібно довіряти професіоналам?

Роботи мають здійснюватися в особливих боксах, дуже чистих, світлих, максимально захищених від пилу, обладнаних спеціальним інструментом та спецзасобами. Технологія оклеювання передбачає використання цільного відрізку плівки (а не фрагментів за лекалами) – щоб можна було зробити «загини» для надійної фіксації. Працюють над цим фахівці, які мають по вісім і більше років досвіду роботи.

Який варіант обрати?

Для зручності клієнтів в «Автомобільному Домі Україна» було розроблено три типові програми, в межах яких захист наноситься на різні частини автомобіля:

  • «Стандарт» (бампер, оптика, частина капота (30–40 см), передня частина крил, дзеркала, місця під ручками відкривання дверей).
  • «Стандарт+» (на відміну від «Стандарту» обклеюється весь капот).
  • «Стандарт++» (на відміну від «Стандарту+» повністю обклеюються крила).
  • За бажанням можна захистити також інші частини автомобіля.

Як доглядати за автомобілем?

Гарантійний термін після нанесення захисного шару – 1 рік на роботу та 10 років на плівку. Втім, вона може прослужити й довше – якщо за нею правильно доглядати, а саме: видаляти всі забруднення якомога швидше (бітум, пташиний послід, різні плями) для того, щоб запобігти зміні кольору плівки та в’їданню в неї сторонніх речовин, мити автомобіль тільки на перевірених мийках, які використовують якісні піну та шампуні. А перш ніж помити автомобіль, власник або водій має попереджати співробітника мийки про наявність плівки.