Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC:
Знайти своє місце серед рівних у досить щільному модельному ряді – завдання для сміливих. Створити 7-місний SUV на базі В-класу – проект зухвалий. Надати йому спортивних характеристик, що притаманні клану AMG, – замах амбіційний! Та це вдалося: новий Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC створив для компактних SUV нову ідеологію, де практичність перетинається з вишуканістю.
Дмитро БАРАБАНОВ
"До традиційної потужності та стрімкості додається надзвичайна практичність – тепер шанувальники цінностей AMG можуть відчувати їх навіть під час щоденних поїздок".
Новітня мобільність
В-клас для бренда Mercedes-Benz став проривом у сегменті компактних за розмірами, але багатих на технічні можливості автомобілів. Він розрахований на сучасну молоду аудиторію Mercedes-Benz, яка прагне мобільності й технологічності, шанує можливості, подаровані AMG, проте не потребує габаритних автомобілів. Це покоління, яке цінує інтуїтивні інтерфейси й розуміється на тонкощах стилю життя в мегаполісі. Саме для таких поціновувачів зіркового бренда було створено AMG GLB 35 4MATIC – із потужним двигуном, виразним дизайном, найновітнішими технологіями. Автомобіль має відмінні оглядові можливості, гарантовану впевненість і бездоганну керованість на різному типі покриття, великий об’єм корисного простору для пасажирів та їхнього багажу.
Найточніший прорахунок
Новинку побудовано на компактній платформі MFA2, яку Mercedes-Benz уже запровадив для A-класу та CLA-класу, проте для GLB її було збільшено на 130 мм, аби надати пасажирам більше комфорту в салоні. Але навіть без точних інструментів для вимірювання габаритних розмірів помітно, що пропорції нашого героя відрізняються від його родичів. Компактний 2-літровий двигун дозволив інженерам раціонально використати простір під капотом і віддати всі «зайві» міліметри на користь колісної бази (2829 мм) та кокпіту – завдяки цьому Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC отримав стрімкий профіль, що додатково підкреслюється контрастним оздобленням, заднім спойлером і колісними дисками збільшеного розміру – 21’’ та спеціального AMG-дизайну.
Але справжнім фактором впливу на стандарти класу стала можливість обладнати Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC третім рядом пасажирських сидінь (опція) і перетворити цей «бебі-SUV» на справжній сімейний автомобіль або транспортний засіб для компанії – залежить від потреб клієнта. Він суттєво перестрибнув конкурентів за об’ємом багажного відділення: 1805 літрів із двома складеними рядами сидінь дають водієві змогу розраховувати на Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC як на надійного партнера в перевезеннях. До речі, попри компактні зовнішні розміри третій ряд сидінь отримав достатньо простору, аби вдовольнити потреби навіть високих пасажирів, а середній ряд навмисно розташований трішки вище за звичайну позицію, аби дітям у дитячих кріслах було краще видно навколишній світ під час подорожей.
Естетична неповторність
Для кожного автомобіля з родини AMG передбачено спеціальний візуальний «паспорт», що дозволяє підкреслити його індивідуальність навіть у дрібницях. Належати до цього клану означає мати видимі риси породи, нести в собі найкращі здобутки та зберігати традиції. Тому в Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC можна знайти всі канонічні деталі зовнішнього оздоблення AMG: алюмінієві вставки, перфоровані крісла з комбінованих матеріалів та з опційною вентиляцією, кермо у шкіряному оздобленні з фірмовим гравіруванням AMG, чорно-червону гаму кольорів і можливість обирати колір для освітлення інтер’єру… Але головні секрети цього компактного SUV приховані навіть не в цьому. Найцінніше, що пропонують своїм клієнтам інженери AMG, – це присмак свободи та прорив лімітів від AMG.
Отримувати більше можливостей і зберігати fun to ride – ось кредо власників Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC. Для цього автомобіля бути компактним та меншим за інші повнорозмірні SUV не становить жодної загрози для власної самооцінки. Він здатний перетворити тривалу подорож на розвагу, а будь-якій щоденній поїздці надати шарму незабутньої події, тому що він – повноправний представник великої зіркової родини.
Подарунок для пілота
Під капотом у новинки – вже згадуваний вище дволітровий турбодвигун потужністю 306 к. с. Він розвиває максимальний крутний момент у 400 Нм, доступний уже з 3000 об./хв, і з такими можливостями Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC мчить до першої позначки у 100 км/год. за 5,2 секунди, а максимальна швидкість штучно лімітована електронікою на 250 км/год. Завдяки технології CAMTRONIC алгоритми роботи впускних клапанів постійно змінюються залежно від балансу «розгін – рівномірний рух»: це підвищує ефективність роботи двигуна в цілому та знижує зайві витрати пального.
Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC має передньоприводну платформу, але завдяки системі динамічного контролю крутного моменту до 50 його відсотків може бути перерозподілено на задню вісь – задля більшої впевненості на різних типах покриття й на маневрах на високій швидкості. Загалом швидкість – не єдиний чинник, який впливає на розподіл крутного моменту між передніми та задніми колесами: це також сила та тривалість натиску на педаль акселератора, обрана передача та моменти пробуксовки окремих коліс. Повний привод якнайкраще реалізує можливості двигуна саме завдяки рівномірному використанню крутного моменту, не припускаючись помилок і запобігаючи втратам потужності.
Для Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC передбачено функцію «гарячого старту» RACE START, яка активується автоматично, тільки-но педаль акселератора буде задіяна на повну потужність. Електроніка миттю забезпечить максимум крутного моменту та інтелектуальний його розподіл, аби стрілою розігнати автомобіль, а чистопородний голос 2-літрового «турбо» додасть цьому польоту особливого забарвлення. І це вже у базовій комплектації – адже спортивність цього автомобіля прописана в його ДНК.
Просто оберіть своє
Для класу GLB передбачено різні типи трансмісії. Версія AMG 35 отримала найновішу коробку передач SPEEDSHIFT із 8 ступенями. Завдяки системі AMG DYNAMIC SELECT водій має можливість надати кожній зі своїх подорожей смаку особливих пригод, зберігаючи при цьому максимальну безпеку й комфорт руху. П’ять різноманітних режимів (їх можна обрати в інтерфейсі бортової системи) – новий режим для слизької дороги Slippery, класичний Comfort, два режими для драйвових розваг Sport та Sport+, а також Individual з можливістю обрати та зберегти у пам’яті бортового комп’ютера власні параметри за водійськими вподобаннями. Завдяки такому персоналізованому підходу Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC забезпечує індивідуальну роботу системи електронної стабілізації ESP, яка може або посилювати стабільність автомобіля (у режимах комфортної та слизької дороги), або залишати водію більше свободи у спортивних режимах, утримуючи попри все безпеку руху в пріоритеті.